Neumann János Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Kar

Gyengénlátó Változat

Játék az Oktatásban és Kutatásban Konferencia

Szeretettel meghívjuk a Játék az Oktatásban és Kutatásban Konferenciára, mely a Neumann János Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Karán kerül megrendezésre.

A konferencia céljai

Az élet számos területét átszövi a játék, mi oktatók, kutatók, tanárok is szeretünk játszani. A konferencia célja annak bemutatása, hogy az óvodától az egyetemig az oktatás, kutatás területén milyen formában jelenik meg a játék.

A konferencia tervezett főbb témakörei

  • játszva tanulás, társasjátékok szerepe,
  • számítógépes játékok és játékkonzolok az oktatásban, kutatásban,
  • játék, mint hatékonyságnövelő munkaeszköz,
  • virtuális valóság játékos alkalmazásai az oktatásban, kutatásban, iparban,
  • kutatás mint játék,
  • játékok személyiség-fejlesztő hatása,
  • játékelmélet és tudományos alkalmazásai.

A konferencia időpontja

2019. június 24. (hétfő)

A konferencia hivatalos nyelve

magyar

Széchenyi húsz-húsz, készült Magyarország kormánya megbízásából az Európai Unió támogatásával.

Partnereink