Az ügyfél és a szolgáltató
…és a középiskolások és tanáraik, …és az egyetemi hallgatók, …és az egyetemi oktatók.
Talán ezt a címet is adhatnánk utólag a kecskeméti Neumann János Egyetem „A logisztika napja” rendezvényének, mert egy kb.: 60 fős, igazi heterogén társaság jött össze ezen a napon, ahol a McDonald’s és annak ellátási lánc menedzsmentje volt a téma.
Szó esett a láthatatlan ellátási lánc koncepcióról, de előtte megismerhettük a McDonald’s és szolgáltatója különleges és valóban stratégiai partnerkapcsolatát és annak sok részletét, beleértve az ellátási rendszer fejlődésének lépéseit az elmúlt kb.: 15 év alatt.
Héjja János, aki már 27 éve a McDonald’s franchise partnere érdekes betekintést is adott egy sikeres vállalkozó emberközpontú vállalatirányítási szemléletébe, konkrét példákkal is bemutatva, hogyan lehet több mint 500 dolgozó motivációját jó szinten tartani egy 7 éttermes vállalkozásnál.
Az ügyfél, Héjja János és a (volt) szolgáltató, Dr. Valentinyi Zoltán beszélgetésének, előadásának végén záporoztak a kérdések és még azt is megtudtuk, hogy melyik a kedvenc hamburgere az ügyfélnek.
Ezek után nem is kérdés, hogy 2024-ben is lesz „A logisztika napja” rendezvény Kecskeméten, az NJE-n!